BPS International BV

BPS levert oplossingen voor het opnemen van telefoongesprekken, Quality Monitoring & WFM oplossingen. Ook leveren wij faxserver oplossingen.

Sinds 1995 is BPS International dé specialist op het gebied van spraakopname, kwaliteitsmonitoring en workforce management. De meerwaarde van BPS is het specialisme. Voor een ander een nichemarkt, voor ons core business! Hierdoor hebben wij door de jaren heen unieke kennis en ervaring opgebouwd, uiteraard resulteert dit in gedegen advies en betrouwbare ondersteuning. Wij bieden een totaalassortiment waarmee we de gehele markt dekken: Van het opnemen een enkel toestel tot een volledig geïntegreerd systeem met kwaliteitsmonitoring (evaluatie van voice-, data- en screenrecording) oplossingen voor honderden werkplekken.

Van eenvoudig terugzoeken en beluisteren van gesprekken tot volledig netwerk geïntegreerde IT/telefonie systemen voor opname en kwaliteitsbeoordeling… BPS werkt hierin nauw samen met gerenommeerde partners uit de telecom- en contact center sector.

De gespreksopname/gespreksregistratie oplossingen van BPS garanderen kwaliteit en nemen telefoongesprekken maar eventueel ook schermactiviteit zowel automatisch als handgestuurd op.




ICT

Steekwoorden: , , ,